Första skoldagen...

Då var första skoldagen på denna termin avklarad. Oh ja vi är lite efter alla andra normala skolor. ;) Hade en kort matte lektion, eftersom vi inte fått våra matte C böcker ännu så kunde vi inte jobba så mycket, gjorde mig verkligen ingenting. ;) Efter lunch ska vi egentligen ha projektarbete, men eftersom jag typ inte har någon riktigt ännu så och de flesta andra har något hemma med hästarna så gick vi på stan istället. Mycket bättre. ;) Trevligt var det iaf.

Förutom att jag lyckades slå sönder min tå när vi var på väg tillbaka. På trottoaren låg det ett stort stenblock som hade ramlat ner från muren, smart som man är så kliver man med ena foten på den, helt planerat, det som inte var planerat var att eftersom jag klev på ena kanten på den så reste den sig på andra sidan och självklart hade jag inte räknat med det och stortån på andra foten fick då ta smällen, satan vad ont det gjorde. x) haha Usch vad klantig man är. ;)


Vacker har man då alltid varit. ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0