Dressyr..

Åkte ut till stallet med pappa vid 7 idag, kom precis hem nu. Har mockat och fixat allt sånt och sen red jag Curt och Stina. Red först Curt på banan, eftersom han gick så mycket galopp igår så fick det bli mer trav idag, tränade mest på att han skull länga på steget vilket tydligen är väldig svårt, blev lite bättre mot slutet iaf. Han var faktiskt väldigt mjuk idag och var itne alls dum i galoppen idag, gjorde det mesta jag bad honom om iaf. ;) Tränade även lite på sluta i galopp över diagonalen, i ena varvet gick det hur bra som helst men i andra så var det tydligen mycket jobbigt, men han skötte sig och försökte iaf. :)


(länge sen)

Gick sen upp med Stina till ridhuset. Eftersom hon ska gå La:P1, eller något, nästa helg och sen FEI La på fastlandet om några helger, så måste jag hårdträna öppna och sluta, vilket jag inte är bra på alls. :S Men men det ska nog gå bra. Tränade även på enkla byten och lite annat smått och gott. Hon var lite hård i vänster sida men annars jätte fin, blev dock lite lack på mig när jag försökte göra öppna, men tillslut gjorde hon det bra. :) Fin ponny.



Hoppträning på Castro ikväll, får hoppas på att han sköter sig den lilla galningen. ;) Uppdaterar sen när jag kommer hem från träningen om hur det gick. Kanske att jag kan tvinga far min att filma så att det blir en film också. :) Vi får se, vi får se.

Pussss så länge.

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG VILL ÅKA MED DEJ SOM HÄSTSKÖTARE ÅT STINAFINA ISF!!!! :D<3<3<3

2010-09-17 @ 07:29:26
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0