DM hoppning...

Gick väl sådär idag, förutom att jag klantade mig lite så gick det fint. Var nolla först i 1,05m. Han var verkligen hur fin som helst och lyssnade på alla mina hjälper, jag dock var verkligen inte taggad och red hur dåligt som helst, det är ju tur att man har en snäll häst kan jag ju säga.. Sen till 1,15m så var jag väl lite mer taggad, dock inte tillräckligt, han var jätte fin i den här klassen också, men jag red väl ungefär lika dåligt. Sista hindret var en kombination, räcke oxer, det var en ganska lång sträcka fram till den och han blev lite stark och började studsa på sniskan lite, inte mycket dock, men istället för att rida i det så släppte jag honom och kom till en lite lång avsprångspunkt, det värsta man kan göra med Castro. Det var extra kort i kombinationen och normalt får min häst väldigt kort så när han nu fick ett ganska stort språng in så blev det snudd på studs, så han hann då inte upp med benen riktigt till oxern så vi fick ner den. Lite surt men jag får minsann skylla mig själv. Underbar häst har man iaf. :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0