Dilemma...

Sitter och funderar på hur jag ska göra på DMet nästa helg med Castro. Har anmält mig till Junior, men vetr inte om jag vill vara med i Senior istället. Eftersom det är sista året som Junior så vill man ju egentligen vara med där, men samtidigt tycker jag att 1,05/1,15m är lite väl lågt, och eftersom jag tävlar 1,20/1,30m i vanliga fall så känns det mer rimligt att vara med i Senior (1,15/1,25m). Men om jag ska ha någon möjlighet till placering så ska jag inte ta Senior känns det som, men jag vet inte. Det är ju lite sak samma om de tar ut vattenmattan, då spelar det ju ingen roll vilken höjd det är, antingen kommer jag över eller så står vi och studsar i ett hörn. ;) Ni ser ju mitt problem här. x) haha HJÄLP MIG BESTÄMMA! ;)


DM förra året på Castro. :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ta junior, där har du ju inte så lång tid kvar, du ska ju tävla bland seniorerna resten av livet ;) <3

2010-09-13 @ 21:14:35
Postat av: Sara

Äsch vafan ta junior väl ;)

2010-09-13 @ 22:29:25
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag e bara där på söndag ;)

2010-09-14 @ 17:12:56
URL: http://www.martinsvard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0