Bättre sent än aldrig..

Kommer nu film på Castro från gamleby. Lika snabb som alltid när det gäller att lägga upp film. ;) Men men här kommer dom iaf. :)


1,30m sista dagen. Han var hur fin som helst. Jag kastade mig dock över vissa hinder så han fick dåliga språng och sen till sista linjen så kastade jag iväg honom till oxern, det var tungt och jag ville inte att han skulle ta ett halvt språng till en stor oxer, sen efter drog han iväg och jag red dåligt så vi kom för nära och han hann inte upp med benen. Men han var riktigt fin min lilla häst. :)


Första klassen första dagen, 1,10m. Kändes ganska bra faktiskt, kom oftast till bra avsprångspunkter, han blev dock ganska stark till de två sista i omhoppningen som ni kanske ser. Annars kändes det som att jag fick ett bra flyt och han lyssnade på mig. Och tänka er jag var till och med ganska snabb, räckte till en andra placering. Eller det kanske var de andra som var långsamma. ;) haha




Första dagen andra klassen. 1,20m. Kändes ganska bra, fick bra flyt och han lyssnade bra på mig. Rev först 3e hindret, muren, vet inte riktigt varför vi rev det, kom till en bra avsprångspunkt och hade han ganska bra på bakbenen iaf, men han kan ju vara lite slarvig ibland. Gick sen bra resten av banan fram till 8e hindret då jag kände ett framåtläge, kastade iväg honom lite och fick ett stort språng, sen till hindret efter så fick jag inte tag i honom klokt så jag satt honom för nära och han hann inte upp med frambenen så han rev, eftersom det var jag som red dåligt till det och satt han i skiten så vart han sur på mig, så det blev lite studs i hörnet till sista hindret, 4 fel, men han kom ur det och hoppade sista ändå. Fick totalt 12 fel, inget bra resultat men det kändes ändå bra, det var bara jag som red dåligt, han var hur fin som helst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0