Skogstur med fuxarna...

Jag och mor tog en tur på Castro och Cortino i skogen, först red mamma en tur på Castro på banan medana jag gick ett varv runt travbanan med Stella tillsammans med Fia och Donn. Sen vart det en tur i skogen. Jag orkade inte hämta sadel så det fick bli barbacka. Vi skrittade mest men blev även lite andra gångarter också. ;) Curt var ju galen som vanligt ofc. ;)



Måste ju säga att jag är ganska stolt över mig idag, hela två gånger hittade jag bromsen när jag körde till stallet, det ni, det är inte varje gång det händer inte. x)

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

haha känns genast lite bättre nästa gång jag ska ut på vägarna nu ;)

2010-10-14 @ 17:30:45
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0