Pinsamt..

Tävlade KM på Stina idag. Gick bajsbajs. Var först en Lb:2, tror jag. ;) Fick 72%, ganska bra med tanke på hur dåligt det gick. x) Men det var klubbtävling och då är de ju alltid mycket snällare så... Men iaf räckte det till en andra placering. Inte nöjd med mig själv idag inte. Sen till La:4an så var jag verkligen inte koncentrerad, bara irriterad på mig själv. Gick ännu mer bajs där. Red verkligen DÅLIGT i den klassen, fy säger jag bara, fick typ 62% eller något tror jag. Nej detta accepterar jag minsann inte. ;) haha. Känns ju bra till fastlandet nästa helg, host. Ska försöka och byta klass så jag tar de som det inte är bakdelsvändning i, för det kan jag minsann inte. x) haha. Så isåfall blir det Lb:någonting och La:1 på fastlandet. Orkar inte åka upp och skämma ut mig totalt. x) haha Nej nu får vi minsann ta och tagga om jag och Stina. ;)



Sen kom Kalle till Curt. Så han fick bara gå handikapp ridning idag, skritt till ridhuset, några varv där och sen tillbaka igen, mycket ansträngande för honom. ;) haha

Gick sen upp med Castro till ridhuset, var lite hinder framme så jag passade på att hoppa lite, oh ja jag vet att jag ska på hoppkurs två dagar i rad nu men Castro behöver bli av med energi och han har inte hoppat på jag vet inte när, så han var ju då lite galen. :S Blev lite knäpp när jag skulle galoppera rakt fram, blev stark som ett as och drog iväg med mig i full fart, hmmmm det känns ju bra. Men det som var skönt var att ju mer jag red destu bättre blev han, och tillslut lyssnade han skit bra mellan hindren och klarade att galoppera rakt fram utan problem, det gäller bara att inte ta något i innertygeln och göra lite små volter och sånt. haha Nej men i det stora hela gick det faktiskt ganska bra. Vet dock inte hur det ska gå för Louise, vill verkligen inte vara med egentligen eftersom jag inte vet hur han kommer bete sig, och det känns som att jag inte riktigt kan lägga volter hela tiden, då kommer ju hon bli galen på mig. :S Men men vi får väl se. ;)



Bara jag som har väldigt svårt med att komma ihåg att ta ur nycklarna när jag kört? TVÅ gånger idag lämnade jag dom i bilen och gick därifrån. Nästan varje gång jag kört så har jag glömt att ta ur dem, och om jag kommer ihåg att ta ur dom så glömmer jag att låsa bilen. Jag kommer då aldrig att få låna bilen sen när jag tagit körkort. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0