Moahaha

Var på dressyr tävling med den stora röda idag. Kan ju bara säga att jag SKÄMDE ut mig TOTALT! x) haha Nej men alla vet ju att vita staket inne i ridhuset DÖDAR! x) Så han var spänd som en järnfjäder och rädd för allt. Villa inte gå ner i ena hörnet vid ett tillfälle så det blev lite studs på bakbenen och galopp där det skulle vara trav. Men nu har jag iaf gjort det en gång, och aldrig mer säger jag bara! x) Slutade på 62,96% så procenten kunde ju ha varit sämre, men vackert var det ju då inte. Och i den klassen som jag var med i, Lc:1 x), så var då jag den anda som fick 8 på någonting, och jag fick då två stycken till och med, båda halterna, still kan han stå minsann. x) haha Fick 5a på steget. x) haha Mycket kul upplevelse det här. Nej tacka vet jag hoppning!



Sen efter min lilla pinsamma uppvisning tog jag en tur på Curt. Det fick bli ett litet galoppjobb på den lilla feta hästen. :) Han var faktiskt rätt så lat idag. :S Vet inte riktigt vad det var med honom idag. Okej lat kanske var lite att ta i men han studsade inte som en galning som han alltid brukar göra annars. ;)



Efter Curt red jag lektion för Monica på Stina. Tränade på öppna, sluta på diagonalen, bakdelsvändningar och enkla byten. Känns som att jag har lite mer koll på hur det ska gå till nu. Få se till att göra det rätt nästa helg bara. :S Bakdelsvändning var då mycket svårt enligt både mig och Stina. Får helt enkelt träna livet ur henne nu så att jag inte skämmer ut mig totalt på fastlandet, vilket jag lär göra ändå eftersom alla precis ALLA som jag tävlar emot har tävlat flertal FEI och en massa Kur och allt skit, haha snacka om att man inte hör hemma hos dem, men aja vi får se hur det går. ;)



Förhoppningsvis kommer denna häst in till stan på måndag! :D Urkul minsann! :D



Kul med en bruning igen minsann. ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0