Mahaha....

Castro

Igår: Tömkörde honom i kanske 20 min. Självklart var han fin fin som vanligt, lite lat dock eftersom jag glömde pisken, men annars så. :)

Idag: Red först i ridhuset en liten tur, men eftersom de hade stängt stora, tävling imorgon, och de hade dressyr lektion i lilla så kunde jag inte hoppa vattenmattan där, så vi gick ut till ridbanan istället. Idag tänkte den faktiskt döda honom, men han hoppade i skritt de första sprången åt varje håll så över kom vi iaf. ;) Sen höjde mor min från 70cm till 1,30m på en gång, snäll mor man har. x) Satan vad fint han hoppade idag. Hoppade verkligen med ryggen och var högt över varje språng. Han kan han med min lilla häst. :)



Cortino

Igår:
Hopplektion för Erling. Underbara ponnyn var hur fin som helst. Hoppade bana på 1,10m hur bra som helst. han tar knappt i. Min ponny det! Skulle byta galopp på ena långsidan, eftersom han hade fel, men då sparkade han rakt in i väggen så det bara small till. x) haha Söt ponny!

Idag: Mor min red honom på banan samtidigt som jag red Stella.



Stella Nova

Igår: Mor min red henne i skogen samtidigt som jag red Stella.

Idag: Mamma red henne dressyr när jag red Castro



Miss Stella

Igår: Red en tur i skogen med mor min, hon var piggpiggpigg. x)

Idag: Red henne på banan. Sänkte ner hindret som jag hoppade med Castro till 20cm bara för att se om hon var lika knäpp som Castro på vatten. Skulle skritta fram och titta på det men då gick hon över och klev på mattan utan att reagera, så där fick jag ju mitt svar på den frågan. x) SKÖNT! Red lite på en volt över det lilla hindret bara för att träna lite avstånd på henne, måste ju känna in henne liksom. ;) Det gick faktiskt mycket bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0