Lektion på Stina...

Hade "skollektion" för Erling imorse, tog Stina eftersom det var dressyr, de andra orkar man inte ta på sånt. ;) haha Hon var faktiskt riktigt hård i vänster sida idag, inte bra.. Men hon har ju inte gått "klokt" på två dagar så det var väl ganska väntat egentligen. Hon var mycket bättre i galoppen iaf. :) Hon är lite kul den där hästen, så fort hon är knoppad så blir hon hur fin som helst och gör verkligen sitt yttersta, men sen på vanliga dagar så är orkar hon inte anstränga sig och är lite halvstel och är inte alls lika fin. Haha <3



Stella får vila idag och sen ska jag och mor ta en liten tur i skogen på de andra två. :)

Om jag får säga det själv så har jag faktiskt varit ganska så duktig idag, mockade hela Castros hage medans jag väntade på skjuts hem. Fick även hjälp av castro lite, eller hjälp kanske man inte kan säga, han tog grepen ifrån mig och bet i kärran, så underbart charmig den där. ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0