Hallt...

Idag har jag haltat mig genom hela dagen. x) Har haft så j*vla ont i foten, kan bero lite på att jag tvingade ner den i min ridstövel eftersom mamma skulle filma när jag red Stella. Eftersom jag lämnade in mina blå tretorn i förrgår så var jag tvungen att ta mina tretorn falsterbo, vilka är både smalare och en storlek mindre. Jag fick iaf i foten, men när jag skulle gå så höll jag på att dö för att det gjorde så ont, så då fick jag sno åt mig en stövel från min mor, och i den kunde jag iaf sätta ner foten lite. :) Men nu gör det faktiskt inte alls lika ont längre och svullnaden har faktiskt gått ner ganska så mycket, dock är en tå helt lila och en annan halvt och sen är det helt blått under tårna. x) haha

Till hästarna nu. ;) Red Stella i ridhuset. Hon var först lite hög i nacken och spänd, men efter ett tag slappnade hon av och blev väldigt fin. :) Hon var verkligen jätte fin i höger galopp, i vänster var hon lite hög i nacken, orkade inte riktigt komma ner, men det kommr. ;) I det stora hela var hon alltså väldigt fin idag. :)


Söt liten Stella

Sen tog jag och mamma en tur i skogen med Castro och Stina, sen gick vi till ridhuset och åkte runt där ett tag. Castro var faktiskt väldigt fin idag, visst han var kanske lite stel och så men han blev riktigt låg och fin i traven, och var väldigt avsöappnad i galoppen. Red inte alls länge i ridhuset, var där i en kvart tror jag. :)
Stina var tydligen först väldigt jobbig när mor red henne i lilla ridhuset, men sen när jag gick hem så hade hon gått över till stora och då hade hon varit mycket fin. :) Hon tycker verkligen inte om det nya underlaget i lilla ridhuset, tungt och jobbigt, lat som hon är. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0