Fyra underbara djur...

Red först dressyr på Stina på banan. Hon avr faktiskt riktigt mjuk och fin, lite lat dock, men annars riktigt fin. :) Red inte alls speciellt länge idag. Efter ett tag tog min mor över och skrittade en tur ut i skogen med henne medans jag stack in till stallet för att fixa Castro. :)



Tog en tur på banan med Castro också. Han var faktiskt riktigt fin han också. Inte alls spänd eller dum på något sätt. Lite stel i vänster sida, men det är han nästan alltid så det var inte så ovanligt. ;) Blev riktigt låg och fin i både traven och galoppen. Det är min pojk det. ;) Eftersom han har gått ganska mycket på sista tiden så red jag inte speciellt länge på honom heller. :)



Sen fick även Stella sig en tur på banan och snacka om att hästen hade speed i stjärten idag. x) Ibörjan ville hon inte alls jobba utan bara springa fort med huvudet rakt upp. x) MYCKET roligare. ;) Lät henne gå som hon ville ett tag så att hon fick bli av med lite överskott av energi. Sen när hon hade lugnat ner sig lite så blev hon riktigt fin, Slappnade av riktigt bra och blev mjuk och fin. Man måste ju få vara lite galen först liksom. ;)



Sista och minst var det Curt. Var på hopplektion för Erling och satan så fin han var. På sista tiden så har han varit lite grinig när man legat på skänklarna och inte riktigt velat gå framåt, men det kan jag ju lugnt säga att så var inte fallet idag. x) Han verkligen ÄLSKAR att vara på Erling träning, vet inte rikigt varför men han är alltid hur fin och pigg som helst. :) Allt kändes verkligen perfekt och hur lätt som helst, kändes mest som att jag bara satt där och gjorde ingenting. Underbar var han verkligen. Tappade dock lite bjudning i svängarna från kortsidorna, men annars finns det verkligen ingenting att klaga på. Han hade ett riktigt fjong i sprången idag också, mer än vanligt till och med. ;) KÄRLEK TILL MIN PONNY!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0