En blåtå och en mycket blingad hjälm..

Klippte en häst vid lunch som aldrig hade blivit klippt förut. Gick ganska bra förutom att jag fick min tå mosad. x) Och nej den är då inte i samma färg som de andra tårna, eller två tår är lila på ovansidan och svarta under. x )haha mycket mysigt.



Såhär såg den ut när jag kom hem, kan ju säga att den är till och med mer lila och svullen nu. x)

Eftersom alla klagar på att min hjälm inte är blå längre utan grå, så tänkte jag att jag skulle fixa till den lite, så jag köpte lite glitter spray från Hööks nu när jag var uppe på fastlandet och sprayade ner min hjälm lite, så nu är den inte alls lika tråkig längre, så nu kan minsann inte folk klaga på att den är tråkig. ;) haha





Syns inte så bra på bilderna men i verkligheten så blingar den VÄLDIGT mycket. :D Ganska stolt faktiskt. ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

GAAAAAAAAAAAAAAAH JAG VILL OXÅ RIIIDAA :D

2010-10-26 @ 22:59:21
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0