Dressyrat i ridhuset...

Har inte alls ridit mycket idag, tog bara en liten skritt/trav tur på Castro i skogen idag och sen red jag lite på Stina i ridhuset.

Mor min fick rida Stina först idag eftersom jag inte hade så stor lust egentligen, hon är ju trots allt hennes häst. ;) Efter kanske 20 min tog jag över, hon var mjukare idag än igår och lite mer arbetsvillig. Inte alls lika stel i höger sida, bara litelite. Blev dock trött ganska fort, men jag jobbade henne ganska mycket på bakbenen och tränade lite bakdelsvändningar så det var antagligen därför. :) Men i det stora hela var hon fin idag. :) <3



Cortino och Stella fick vila idag. :) Imorgon är det hopp och skutt på Curt för Erling.



Har blivit alldeles för mycket dressyr på senaste tiden, låt mig hoppa, låt mig hoppa högt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0