Cm-hoppning...

Igår var det Cm-hoppning på de små ponnysarna. :) Hoppade 80-90cm på Curt och bara en 80cm på Stina. Lite lagom lätt för de små, måste ju tänka på att de har en tjockis på ryggen. ;) Båda var verkligen hur fina som helst och hoppade med bjudning och hur lätt som helst. :) Stina var till och med lugn, kan ni tänka er det?? Inte jag heller. ;) Nollade alla rundor och kom rätt på nästan alla hinder, det var väl något jag kom lite nära på men annars var det bra. Fick inte så jätte bra flyt i första klassen med Curt men sen i andra kändes det hur bra som helst. Mina små ponnysar är FINAST! :D <3


Jag och min ponny är hetast. ;)

Hoppade sen Castro lite efter, tre hinder med vattenmatta under allehopan, stackars häst fick nog nästan hjärtattack när han såg allt vatten. ;) Men hoppade gjorde han iaf. :) Eftersom tävlingen fortfarande höll på i stora ridhuset när jag kom så hoppade jag fram lite i lilla och sen in i stora och hoppade vatten på 1,20m- 1,30m med en gång. När vi skulle komma på oxern på 1,30m så tyckte han att det var skitläskigt men han hoppade ändå fast över ena bakstödet, hmm man kan ju undra vad han tänkte där. x) haha han är lite söt min häst. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0