Är det värt det?

Vill verkligen ha denna hjälm, men jag vet inte riktigt om det är värt 8800:-. Då har man ju verkligen inga pengar kvar sen. :S Men jag behöver dock en ny hjälm och om man ska ha en ny så vill man ju inte ha någon som precis alla har. Men är det verkligen värt så mycket pengar... Och sen är det ju pinsamt att komma med en dyr fin hjälm om man gör bort sig totalt på någon tävling. x) Det är ju inte så ofta det ser bra ut liksom. ;) Men F*N vad UNDERBART snygg den är!!! VILL HA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-05 @ 10:31:15
Postat av: Sara

Asså hade jag haft pengar så hade jag köpt en sån :D men kostar dom så mycket? :o<3

2010-10-05 @ 10:32:11
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0