Ut i snöovädret..

Så fort jag orkat resa på mig och klä på mig så ska vi åka och fixa mat till djuren och hämta mina stövlar som kom för ett tag sen men vi har inte haft tid att hämta dom. Så nu kan jag vara slusk i mina gamla tretorn igen, inte lika lätt att få på sig falsterborna över mjukisar som advance. ;) Så på senaste tiden har det blivit mina underbart fina ljusblå La Cross gummistövlar. x) underbart. Enligt mig är ridbyxor mycket överskattat, för kallt på vintern, för varm på sommaren, jobbigt att sätta på sig dom, allt blir så mycket enklare med mjukisar på vintern, helst 3-4 st, och shorts på sommaren.

Hade egentligen tänkt att jag skulle hoppa de två stora idag, eftersom jag inte hann det i torsdags. Men det får nog bli en annan dag för idag ska jag minsann leka med Anna. Får se vilken häst hon har lust att rida. Stina? Stella? Castro? Hmm svårt val. ;) Tror jag ska ta och tvinga upp henne på Stella, det är ju trots allt den enda hon inte har suttit på. Eller kanske Castro, så behöver inte jag göra det. ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0