Underbart...

Glömde att göra ett nytt inlägg igår, inte bra Ronja...

Eftersom alla andra, Lill-Fia och mamma, var så himla snabba när vi skulle rida ut så hann jag inte sadla och fick då rida barbacka på min knasiga häst. Kan ju säga att det inte var någon bra ide, hästen min studsade och var totally crazy. Kan ju säga att jag var påväg av ett par gånger, men man fick sig ett gott skratt iaf. x)

Red ut med Fia idag också, hade dock sadel idag och det är jag mycket glad för. Han var jätte fin i traven och först i galoppen, men efter ett tag började han dra ner huvudet och började bocka och ha sig. x) haha min häst är lite patetisk. Imorgon får det nog bli lite seriöst på banan så att han inte blir helt knäpp i huvudet. x)



Hoppade Stella på hopplektionen för Erling idag. Snacka om att hon var dutktig, visst gick hon i korsgalopp litegrann, men vi hoppade en bana på 1,10-1,20m. Två oxrar var 1,20m, bakbomen. Och hon gjorde det hur lätt som helst och tvekade verkligen inte någonting. Jätte duktig liten häst. :D <3


Kommentarer
Postat av: angie

ronjaaa kolla mobilen!XD får panik här om vi inte har någon sax när vi ska klippa han om nåra timmmar!!!XD viktoria ska ju komma och droga han o allt:p vi skulle väl få låna den(A)?

2010-11-05 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0