Tävling på Stiiiiinaaa...

Var dressyr tävling på Stina idag, hemmaplan. Först var det en Lb:0a, hu vad dåligt jag red. För det första hade jag inte värmt upp henne tillräckligt och därför blev hon lite hängande i munnen, och sen var hon matt och för pigg på samma gång, ibland stack hon iväg och lyssnade inte alls, och så blev hon även hög i nacken emellanåt. Men men det kan ju inte alltid gå på topp. ;) Slutade på 70,62%, inte bra inte bra. Blev en 2a placering, så det var ju något som var bra iaf. ;)

Sen var det en La:1a. Nu värmde jag upp henne mycket mer, nästan så att hon blev för trött, mne sen de sista minuterna medans jag väntade på att det skulle bli min tur så fick hon skritta på långa tyglar för att samla mer krafter. snacka om att det var skillnad på henne i den här klassen. Hon var mycket stadigare och gick verkligen hur fint som helst, fick till ryggningen mycket bättre den här gången, fick dock samma poäng som sist och det förstår jag inte för hon gjorde den rakt bakåt och släpade inte med benen, men men. Slutade på 72,6%, vilket jag tyckte var ganska lågt med tanke på att hon gick mycket bättre idag än förra helgen. :S Men det räckte till en vinst iaf. :D Duktig liten Stina. :)) <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, bäst som vanligt :D seriöst ni vinner eller kommer två alltid jö :D GRYMMA! <3



2010-11-06 @ 21:44:12
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/
Postat av: Martin

Ni vinner eller kommer tvåa för att ni är seriösa dressyrtanter :P

2010-11-06 @ 22:45:46
URL: http://www.martinsvard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0