Stallet med Mor...

Kom precis hem från stallet och ska väl snart åka igen. :S Hade morgonen idag men Palle var där tidigt och gav alla hästar all mat inne så vi kunde komma lite senare och släppa ut när de ätit upp. :) Mycket skönt. :)

Tog en liten tur på stina barbacka, ett varv runt slingan. Tränade lite på allt möjligt, bakdelsvändningar, ökad trav/galopp, ryggning och gjorde även många halter så att hon skulle lyssna på så små hjälper som möjligt, vilket hon är grym på. :D Hon var faktiskt riktigt fin idag. :)



Sen kommer Kalle vid halv 2, tror jag, och ska rida lille Curt, efter det ska jag klippa en häst på landet, sen ska jag träna Castro och Stella på små hinder i ridhuset, sen får jag komma hem igen. Och då måste jag typ plugga matte. :S ORKAR INTE!! Så man kan ju säga att jag har fullt upp idag. Som tur är tjänar man lite pengar på allt iaf. ;) Det är ju ett litet plus.



GRYM!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0