Latmask...

Tränade för Erling imorse, skollektion. Det fick bli Stella idag. Tog henne på vanligt bett och graman. Hon var ganska spänd och hög, men stundtal så slappnade hon av mer och sökte sig neråt, och vid dessa stunder var hon riktigt fin. Hon tyckte dock att det var väldigt jobbigt så hon "nickade" lite med huvudet när hon kom ner.

Sitter nu hemma och funderar på om jag ska orka att resa mig från soffan och gå och fixa lite varm choklad med grädde, skulle varit så underbart gott, men sorgligt nog är man alldeles för lat för att orka resa på sig..

Ska åka ut till stallet med mor sen igen och rida de två andra monstren. Har inte riktigt bestämt vad jag ska gör med knashästen idag, antagligen så lär det bli banan eftersom det blir så mörkt med en gång nu för tiden, suck. Ge mig sommar och 30 grader igen tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0