Hopp...

Skulle egentligen hoppa alla fyra idag men det hann jag inte, hann iaf hoppa Curt och Stina. Hoppade först Stina och hon var riktigt fin, hoppade avspänt och lyssnade väldigt bra. Gjorde många fina rena byten också, lite dressyr måste man ju få in i det hela. ;) haha Hoppade inte alls högt på henne, kanske 70-80cm bara. :)



Curt var verkligen hur fin som helst. Helt galen också såklart. ;) Han hoppade verkligen bra idag också. Slutade med att hoppa en bana då alla hinder låg på 1m förutom ett räcke som var 1,20m. Och fan vad fint han hoppade på det, kärlek till min ponny. ;) INGEN tvekan allt även fast jag satte han för nära en gång på det. Bästa ponnyn. :' <3



Eftersom vi inte hann rida de andra två innan Jans lektioner och det är fullt med snö överallt, vilket inte uppskattas av mig, så fick de vila. Verkligen inte bra att Castro vilar så mycket som han gjort på sanaste tiden, och sen ska han ju vila på söndag när vi åker till globen också.. INTE BRA. Det är som att man vill att han ska bli dum, man utmanar verkligen ödet om vi säger så... Mamma lovade att hon skulle rida honom imorgon iaf, eftersom jag inte har någon lust när jag bara sitter och tänker på att han är påväg att bli som förra vintern, och då spänner jag mig vilket gör att han blir spänd och då blir han dum. Så då får mamma rida honom istället. ;)


Älskade lilla knashästen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0