Heeestarna...

Red både Castro och Stella i ridhuset igår. Tränade även idag på ett litet hinder på volt, tog ett smalt plank som låg på kanske 60cm. Stella hade först lite problem med att förstå att vi askulle hoppa det lilla smala hindret, hon vinglade som bara den när jag red emot det de första gångerna. x) haha men hon hoppade iaf, fick kanske inte så himla fina språng de första men sen blev det mycket bättre. Hon försöker verkligen alltid göra sitt bästa, fina lilla hästen. :)

De hade ställt in muren i en "hög" i mitten av volten

vid ingången, och då ska ni veta att den tänkte ju

då döda Castro! Med nöd och näppe kom jag

förbi

och ner till läktaren iaf, men sen när jag skulle

tillbaka ner till den volten så tvärvände han och

ville inte alls ner dit. x) Men tillslut gick det iaf,

men då kom ju problem när jag bytte varv sen och

skulle förbi dom igen, först tvärnitade han och

ställde sig lite på bakbenen och sen när jag gick på

honom lite så ställde han sig väldigt högt samtidigt

som han vände 180grader, jätte kul verkligen. Mupp

till häst man har, sen var han spänd resten av

tiden. x) Men han blev inte någe mer knas utan han

var bara stark och slappnade inte av som han ska.

Men men ibland kan man väl få vara lite knäpp. x)

(kom åt någon knapp så det blev väldigt konstigt,

men det får ni stå ut med för jag vet inte hur man'

ändrar, haha )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0