Galet!!

Kan ju säga att det blev en hel del grejer nu när jag var uppe i globen. Kom fram till efter att jag hade köpt en helt ny tävlingsutstyrsel, minus stövlar dock. Men det blev iaf en ny hjälm, skjorta, kavaj, skärp, armband, ridbyxor, strumpor, och sen blev det även ett pannband, luvtröja och ett litet täcke till Kevin. Så ja det blev endel grejer. Massor med kap också minsann. Ganska stolt över mina köp faktiskt.





Kingslandridbyxor knäskodda.



Kingslandtröja.


Tattinikavaj. Ord pris ca 5200:- Fick den för 3000:-


Swarovski bling på baksidan. :D


Gpa-hjälm Ord pris 7400:- fick den för 3900:- + en keps for free! ;)


Swarovski skärp


Strumpor



Swarovski pannband + swarovski armband.


Hv Polo skjorta



Kevins fina Agria täcke.

Så det var nog allt minsann.

Åkte direkt till stallet när vi kom hem till den lilla ön. Red först Stella medans mamma red Stina. tränade först på att hon skulle lyssna på så små hjälper som möjligt, gjorde tempoväxlingar i galopp på volt, små volter i volten, galopp/skritt/galopp. Lite sånt höll jag på med. Sen hoppade jag ett litet räcke, 70cm, som stod mitt på ena långsidan, tränade långa anridningar, gjorde halt efter med så små hjälper som möjligt, mest röst. Sen la jag till ett till räcke, 4 normala galoppsprång efter, tränade på att hon skulle lyssna emellan och få jämn galopp. Fick till det riktigt bra några gånger och hon lyssnade väldigt bra på mig. Slutade med att sista räcket låg på 1,20m. Hon fick riktigt avspända och runda språng idag också. :) Duktig tjej. :)

red sen Castro i ridhuset innan lektionerna, hann rida kanske 20min eller något. Hästar var överallt, framför, bakom, bredvid, alltså precis överallt. Eftersom det stod massa hinder framme också så var han ultra spänd och rädd för allt, när bomar ligger på marken är de dödens farliga men sen kan han hoppa 1,60m utan att blinka, knäp häst. Men trots allt var han faktiskt ganska fin. Lite stark på ena långsidan i det svåra varvet, men det blev bättre ju mer jag galopperade, så det känns ju bra att det blir bättre och inte tvärt om. :) imorgon får jag ta och rida igenom honom ordentligt. :)


Kommentarer
Postat av: agnes

åh jag vill med ha :( haha men nu när du köpt nya skjortor kan jag ju köpa den där med en siffra på ;) pusspådiiii

2010-11-29 @ 21:45:11
URL: http://nattstad.se/agneshammarström
Postat av: angie

hihi:D kevin kunde ju ha agria täcket!! wiiie:D<3

2010-11-30 @ 10:34:39
Postat av: Sara Jansson

SNYGG KEVVA ;D

2010-11-30 @ 22:05:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anna

Wow, Kavajen var ju råsnygg iallafall!

2010-12-09 @ 23:09:14
URL: http://sweetgunkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0