FAIL...

Har varit så himla dålig på att uppdatera, ni får ursäkta mig. ;) Men om jag ska vara helt ärlig så har det inte hänt något speciellt kul på sista tiden heller. ;) Hoppade Curt och Stella igår. Tog vanligt bett på Stella och hon var faktiskt riktigt fin, väldigt avslappnad och hade inte huvudet riktigt lika hög upp iaf. ;) När jag värmde upp henne så var hon faktiskt riktigt låg och fin. Så det börjar ta sig. :)

Tog Curet på lektionen för Erling. Sen tävlingen så har han varit helt galen. Jag kan inte vara emot med skänklarna för då hoppar han rakt upp i luften och muppar sig. x) Igår var han till och med extra galen. Eftersom jag inte kunde ha några ben på honom så blev det väl kanske inte så jätte bra, visst han hoppade allt men det var lite tveksamt ibland, eller så var det kanske mest jag som var tveksam. ;) Hoppade de övningarna som Curt verkligen hatar mest av allt. Bom, en planka i luften, bom, planka, bom. Hoppade den upp till 1-1,05m, så han var otroligt duktig. :) Fick inte riktigt med frambenen ibland, men så kan det gå när man har en tjockis på ryggen. ;) Det är lite kul att min ponny får gå på ridhäst avstånd på allt, men han får ändå trångt på de flesta ställerna. x) SÖT! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0