Vuxen snart...

En vecka sen är jag vuxen och mogen som bara den. :) x)


Gamla bilder från den gamla goda tiden. :)


STOR Curt liten Ronja. x)


Snygg man var, iklädd i tält och shapssom går till halva knäna, håret är helt utsläppt också. x)


Varför känns det som att Curt har krymt på de sista åren?


Så JÄVLA HET man var som liten. Tur att jag vuxit i mina framtänder lite iaf. x)


Alltid haft samma snygga form. x)






FETTO!!! x)


Sexi mama!!


Tom Jones, enligt mig en mkt gigantiskt häst. D-ponny dock. x)


FUL UNGE! x) Världens bästa mormorn bredvid dock. :) <3






Första turen på Stina=Livrädd Ronja. x)


MUPP!!


x)


Hahahaahahhahahahahahaha..

Ni får ursäkta bildbomben. Tyckte det var lite kul när jag hittade de här bilderna bara. x) Så nu vet ni iaf hur pass blond jag varit, håret har nu mera blivit mörkare men huvet lika blont. x) haha

Kommentarer
Postat av: Sara

men gud vad söt du var! :-)

2010-05-20 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0