Tävling...

Först tävlade jag en Lc på Curt och Stina.

Curt var hur fin som helst och gick i en bra tempo, lite tittig ibland men han hoppade allt felfritt iaf. Duktiga lilla ponnyn. :) Kanske att det komme film på det. :)



Sen Stina var fin i grunden dock hur stark som helst. Men nollade grunden iaf men i omhoppningen fick vi två stopp vilka var mina fel. Släppte henne för mycket eftersom jagf inte orkade hålla henne när hon var så stark. Men ganska fin var hon iaf. Det ät ju trots allt Stina vi pratar om. :)



Nilla fick gå Lb/La. I Lbn så var hon fin men jag fick inte riktigt någon bra galopp på henne tyvärr. Men nollade grunden men rev sista i omhoppningen för att jag såg ett framåt läge som var bra och då slarvade hon med bakbenen. Annars hade vi blivit placerade men aja nästa gång kanske. :)

I Lan så fick jag lite bättre galopp på henne och ganska bra avsprångspunkter på de flesta iaf. Rev tyvärr femman eftersom det var ett räcke ur sväng och jag hade inte riktigt henne i balans så hon rev ganska grovt faktiskt. Men annars gick det bra och jag är super nöjd med lilla Nilsson. :) Film kommer nog snart upp på Nilsson ska ni se. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0