Super prickig...

Somnade i soffan igår så det blev inget inlägg men det kommer nu istället. :)

Hoppade Nilla lite igår. Först travhoppade jag med en bom framför, hatar att travhoppa men Johannes tvingade mig så då var det bara att göra det. ;) Tyckte det redan var läskigt när det kom upp på 1,10m men Johannes tvingade mig att TRAVHOPPA 1,30m, förstår ni hur rädd jag var?? Men Nilla hoppade hur fint som helst så då var det ju en utav oss som var modig iaf.

Sen längde vi ut så att jag skulle galopphoppa med en bom framför och då slutade det på 1,40m. Asså ni skulle sett hur fin hon var. Hon hoppade väl kanske 20cm över hindret och bakbenen var över hinderstöden som är 1,80m. Alltså den ponnyn, man fattar inte hur hon kan komma upp så jävla lätt. Kom till och med ganaka långt ifrån en gång men hon hoppade hur lätt som helst ändå. Grymt fin var hon. :)

Sen slutade vi med att ta ett språng utan bom framför på kanske 1m och kan ni tänka er, inget travsprång innan. ;) haha



Sen red jag Castro medans jag tvingade Johannes att ta Stina. :) Red på vanligt bett idag också och han var till och med finare och mjukare denna dag än vad han var dagen innan. Han var mjukare och mer avslappnad i galoppen också, hade en lägre form också. Så jag är mycket nöjd med min stora kluns. Alltså ni ska se hur biff han har blivit. Man kan inte tro att det är Castro inte. Plus att han har blivit lite tjock, men det är en helt annan femma. ;) haha



Film på Curt från träningen för Erling kommer upp senare idag också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0