ProvProv...

Hoppade Curt för Ninna igår och Super Ponnyn skötte sig finfint. Var helt galen och tyckte det var kalas kul. Hoppade kanske de flesta på 90-1m och ett räcke på 1,10m eller något så det var inte så högt, men det är ju då det är bäst enligt Curt lixom. :)



Sen efter lektionen blev det en liten tur på Knas. Red lite dressyr på banan och han var faktiskt riktigt fin, fick ett lite längre steg iaf och slappnade av ganska bra. Inget knas heller, det ni. Fina fuxar har man. :)



Sen hade vi två prov idag. Först Religion och det gick faktiskt ganska bra om jag ska vara helt ärlig, nöjd med min insats. :) Sen var det Fysik och fy fan vad dåligt det gick, gjorde de flesta talen och sen kommer jag på att jag gjort typ helt fel och då hade jag ju såklart inte mer tid så det gick ju verkligen inte bra. Men men gjorde mitt bästa så. :)

Nej nu blir det en tur till stallet. Rida Knas idag så får Curt vila idag igen eftersom han hade en så hård vecka förra veckan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0