OjOjOj...

Varit grymt dålig på att lägga upp något nytt här men nu kommer det iaf. :)

Har praktik denna vecka och är då hemma hos Zarah och Fredrik. Igår så var vi först på seminen eftersom fredrik skulle sko några hästar, fy fan vad söta alla fölen är då. :) Blev kär i dom allehopan. :) Sen skulle vi ta in 3 st 2åringar, vi fick inte på grimmorna så vi skulle få dom att springa in i stallet själva, och när vi väl hade fått in dom så hade Fredrik glömt att stänga den andra dörren i stallet så de sprang bara rakt igenom. x) haha men de gick in med en gång sen igen iaf. :)

Fick rida två hästar igår, först Jeangen och det gick faktiskt ganska bra efter ett tag. Hittade inte knapparna i början så hon var lite hög i9 formen men efter ett tag så kom hon ner iform iaf. Fin häst det där. :)

Sen fick jag rida en 4 åring som var väldigt fin. Större delen av tiden gick den fint iform men ibland kom den upp dock. Men jag är ganska nöjd med min insats ändå lixom. ;) haha

Sen på bussen hem så vart jag så trött så att jag höll på att somna, alltså jag var inte trött innnan jag satt mig på bussen utan allt kom när jag hade satt mig. Men jag lyckades att hålla mig vaken så att jag kom av rätt. Stolt!

Sen när jag kom till mitt stall så red jag Knasen barbacka eftersom jag inte orkade hämta sadeln. Red lite på dressyrbanan och han var faktiskt riktigt fin. Gjorde lite skänkelvikningar och öppna och sluta och massa sånt, och fin vart han den store klunsen. :)

Nej nu måste jag fixa mig till bussen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0