Helt fullkomligt död...

Åkte till stallet vid 20 i 10 och johanna skulle komma halv 11 och jag var tvumgen att rida Castro innan hon kände på honom eftersom han vilade igår. Hann rida i en halvtimme max, alltså en framridning typ. Men han fick röra på sig iaf och fin var han. :)



Fia red Curt igår och ska rida honom idag också och eftersom Elin har hand om Stina medans mor min är borta så har det bara varit Knas som jag har behövt ta hand om i två dagar. Ganska skönt faktiskt om jag ska vbara helt ärlig. :) Tycker lite synd om Curre Köttbulle som inte har vilat någon gång under mer än en veckas tid typ. Haha min ponny kommer gå in i väggen, stackars liten. Okej en dag blev han tömkörd och en annan så longerade jag honom med grimma men ändå det är Curt vi pratar om lixom. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0