Hård dag för Knas...

Red först knas på banan tillsammans med mor min på Stina. Hade vanligt bett och han var riktigt fin faktiskt, låg i formen utan att jag behövde jobba så mycket på att få ner den utan han slappnade av från början. Han blev lite högre i galoppen men inte för hög. Kunde galoppera mycket på rakt spår utan att han bråkade utan han skötte sig utomordentligt igår. :) Sen gick mamma och bytte häst till Curt så red vi en tur i skogen på Curt och Knas. Trot eller ej men Knas överlevde faktiskt, det kunde man inte tro om man hade frågat honom att han skulle gör. Asså han är så feg i skogen så ni förstår inte. haha. Skulle trava på slingan hemåt men då drar Curt iväg i galopp och Knas efter. Men jag hade faktiskt lite kontroll på honom iaf, till och med när jag hade vanligt bett. Aja men han tyckte det var kul iaf. :)


Sett någon snyggare hals på häst någongång?? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0