Första travdagen...

Åkte till stallet och fixade allt utaom att rida innan travet började. Tyvärr så kom jag på försent att jag hade HELT FEL kläder. Hade brun/guld/brons-aktiga tights och ett svart linne som gick precis under rumpstumpen, alltså sånt jag brukar ha i skolan och så när jag inte har mjukisar då. :) Men alltså det kändes som att det var lite för lite kläder om man säger så, man fick väldigt dömmande blickar på en. Typ alla kollade uppifrån och ner med grymt dömmande blick. Johannes skrattade grymt mkt för han kollade ju på alla som kollade på mig medans jag tittade ner i marken och skämdes. Alltså det var verkligen hemskt. Men jag överlevde iaf. ;)

Sen longerade jag Curt och tömkörde Castro och han var faktiskt riktigt fin idag också. :) Fina hästar har jag. :)



Tävling imorgon på Pomsi. :D 1,10/1,10. :)) TaggaTaggaTagga. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0