Finaste djuren...

Red Castro igår och eftersom han var så dum dagen innan på bomar så fick han jobba över bomar då också. Hade vanligt bett utan graman eller något. Hade lagt bomarna så att det var två volter som gick ihop i varandra, alltså jag hade 7 bomar och två volter om ni förstår vad jag menar. Bomen som ingick i båda volterna gjorde jag så att det blev ett litet hinder på 50cm. Och fy fan vad fin han var, var inte sur någon gång och blev till och med mjuk och fin, underbar var han. :)


Snyggt man sitter va? x) haha



Sen fick Curt gå hoppträning på kvällen och mor min hade varit så smart så hon hade sagt till Erling att vi inte skulle kunna komma eftersom pappa inte skulle kunna köra mig men hon hade inte sagt något till oss. Så vi kör ut dit så vi är där till 7 som vi ska men då hade Erling flyttat fram träningarna så vi kom en timme försent men snäll som han är så gav han mig en privat träning, så lite bra var det allt ändå. ;) Och Curt var hur fin som helst men var dock i mer än vad han brukade och rev till och med två hinder. Men hoppade en bana på 1,10m iaf och han hoppade finfint min lilla ponny. :) Jag red dock inte så himla bra nej, men men. Film kommer sen. :)



Åkte till stallet vid kanske halv 8-8 någon gång och kom hem vid kanske 21 eller nått. Så jag var ett tag i stallet, men jag mockade faktiskt hela 6 boxar så jag var minsann ganska så duktig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0