Dum liten ponny..

Tävlade Curt igår och GUD vilken sur gubbe han var då. Första klassen så tittade han på ALLT och jag red som ett spann skit så vi kom fel på VARENDA hinder och så fort man red från utgången så stod han emot och skulle sparka, så vi missade sista hindret på grund av det. Sen i gunghästen så fick vi hoppa på Lb höjd eftersom vi har placeringar i det, så han gick jätte fint de tre första hindren och sen skulle man hoppa en oxer bort från utgången och då stannade han flera meter ifrån, så jävla taskig den lilla ponnyn ibland. Men vi kom över det efter vi blivit uteslutna och jävlar vad han hoppade då då. Ah jag blir så arg på honom ibland. Nej men nu ska han få straff och vara med på varenda tävling tills han börjar sköta sig. Okej jag måste då också sköta mig lite bättre men han kan ju ställa upp lite också tycker man. :)


Söt är han ju iaf den gamle surgubben. x)

Sen när jag kom hem så var jag tvungen att hoppa en snäll häst så Castro fick sig en omgång. :) Och han var faktiskt riktigt fin. :) Hoppade inte så högt, kanske 1,30m eller något, tränade lite omhoppningssvängar också och tillslut så svängde han utan mig, så jag satt där uppe och flög hej vilt i svängarna. x) Hade en oxer och en kombination på två hinder, ett räcke och en oxer. Så det var inte så många hinder men som sagt jag ville bara hoppa lite kul. :)



Sen kom mor min hem igår också. :) Så nu har jag min lilla slav hemma igen och hon fick börja direkt med att mocka och bygga fram hinder till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0