Duktig Ronja...

Känner att jag har varit ganska duktig idag faktiskt. Fixade allt till mina hästar själv, eftersom man har en slappar mor, och sen putsade jag nästan alla mina träns och förbyglar. Okej nu kanske jag ska erkänna att jag bara putsade med såpa och inte fettade in dem eftersom jag inte hann, men ändå enligt mig så har jag varit mkt duktig. :)

Alla mina små djur fick vila idag men jag tränade Nilla för Erling iaf. Det var ganska varmt och underlaget var väldigt hårt idag så hon var inte riktigt lika på som vanligt men fin ändå. Slutade med att vi hoppade en bana på kanske 1,10m eller något. Hon blev bättre när det blev högre men så brukar det ju vara med den ponnyn. :) Fin är hon ju iaf. :) Film från träningen kommer upp snart ska ni se. :)


Kommentarer
Postat av: jossan

du verkar vara en duktig häst skötare du

2010-05-27 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0