Träning på Stiger och en underbar Knas...

Hoppade Stina för Ninna, och hon skötte sig väldigt bra för att vara Stina iaf. :) Hade en för lång martingal så hon hade huvudet VÄLDIGT högt, men när mor min snurrade runt den lite så var hon perfekt (för att vara Stina alltså) haha Hoppar fortfarande inte spec högt, men hon hoppar utan att tveka över huvud taget så vi tar det lugnt framåt. :)

Sen var det travmöte, svepte två läskar, blev väldigt kissnödig orkade dock inte gå på dass så jag höll på att kissa på mig, men jag klarade att hålla mig hela mötet faktiskt. :)

Sen en tur på Knas och ni skulle sett hur underbart fin han var, kunde galoppera jätte mkt i det svåra varvet och till och med rakt fram flera gånger utan att bli knas en enda gång. :) Stolt över Knasen min. Ni skulle ha sett hur glad han såg ut när jag berömde han hela tiden, till och med så att han blev busig och började ruska på huvudet. haha Han är söt min Knas. :)

Nej nu blir det äta, duscha och sen plugg till provet imorgon. :)



Galen Stina. :)

Kommentarer
Postat av: elin

Är stina efter Orchis Morio? :-)

2010-04-05 @ 00:58:37
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0