Träning för Erling..

Pomsi gick superbt bra. Förutom att jag har lite svårt att svänga honom och få fram honom efter det att jag har fått han på bakbenen så gick det faktiskt väldigt bra. Höll dock på att ramla av några gånger men det är ju inte så noga, pettitesser. Men allt gick bättre på slutet faktiskt, fick fram han bättre fast han fortfarande jobbade i rätt galopp (alltså med bakbenen under) han vart dock ganska så sur på mig när jag kom åt han så det var många byten med bakbenen, men sista rundan är jag faktiskt väldigt nöjd med. Blev tillslut en bana där hindren låg mellan 1.15-1.35m, planket kan ha varit 1.40m men jag är inte helt säker. Allt kommer så småningom upp på film så då kanske ni förstår bättre om vad jag menar. :) Tack så jätte mkt Jennifer för lånet, du är en ängel som låter mig låna honom!! :') <3

Nej nu blir det sängen för mig. :)

Kommentarer
Postat av: jenns

ÄLSKAR ATT RONJA HAR BÖRJAT SKRIVA BLOGG MUMS PÅ DET!!!!!!!!!!!!!!!:) NI ÄR VERKLIGEN OTROLIGT FINA PASSAR SOM HANDEN I HANDSKEN MED HONOM<3333333

2010-03-26 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0