Ny blogg..

Har gjort en ny blogg nu som snart ska bli lite roligare och finare jag lovar! :)

Måste berätta om en sak som hände idag som typ bara jag lyckas med. Jag gick förbi Curt och Stinas hage och då tänkte jag att jag skulle busa lite med Curt, för han försökte få igång Stina men hon sket fullkomligt i honom, så jag gick in i hagen och skulle springa bort till dem, eftersom de stod längst bort, sen när jag var nästan framme vid dem så tänkte jag att jag skulle stanna, och självklart så stannar jag precis vid en vattenpöl som har is under, och eftersom snön har smält ganska fort och jag har inte mockat hagen på hela vintern så låg det väldigt mkt bajs i hagen, så då när jag stannar så självklart att jag ska halka omkull och ramla rakt ner i vattnet, och det vattnet är ju fullt med både bajs och kiss så hela baksidan av mina byxor och jacka blir fullt med skit, och självklart så gick det ju igenom alla kläder, så där stod jag dränkt i hästskit från topp till tå! Är det inte bara typiskt mig eller? Men jag och Fia fick oss ett gott skratt iaf, kunde inte andas för att jag skrattade så mkt. x) haha Men som tur var hade jag andra kläder där som jag kunde byta till. :) Men nu är jag duschad och fri från bajs iaf. :)

Kommentarer
Postat av: malin holmberg

hahahahahahaha förlåt att jag inte visar större medlidande med dig ronja men det där var typ bland det roligaste jag läst på långe! xD jag har sämst humor, jag vet :P kan precis se det framför mig :P <3

2010-03-29 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0