Myskväll och krossat pannben..

Började att skriva ett inlägg igår men hann inte riktigt skriva klart så det vart inget. Men nu kommer ett iaf. :) Fick välja mellan att tävla eller gå på hingsvisning igår, men om jag gick på visningen så hade jag inte hunnit till jennifer, men det vart ändå ingen tävling för min del, så det vart ingenting helt enkelt. Tog en barbacka tur på lille Curt samtidigt som mor min red Stina, Curt var galen såklart och jag höll på att ramla av några gånger som vanligt. :) Sen tömkörde jag Knas lite eftersom jag inte kan rida honom så mkt nu så blir det mest tömkörning tills han blir sig själv igen. :) Någon som vet någon bra damp-medicin som man kan ge till sin häst? haha.

Sen bar det av till Jennifer. :) Kan ni tänka er, lilla jag kom i tid till bussen, både igår och idag, fjäskade att få åka fast jag hade mitt busskort som inte fungerar, både igår och idag det med, klev av vid rätt ställe och sen sprang jag hem till henne och det är kanske 1,5-2km långt, UTAN paus. Stolt över mig själv. :) Sen har jag mockat alla mina boxar idag också så mor min kanske blir lite glad över sin dotter när hon ser hur duktig jag har varit. :) Nu hemma för att plugga till prov som vi har imorgon och ikväll blir det förhoppningsvis hoppträning på Stina för Ninna, kanske Curt får plats också, vem vet vem vet? :)

Måste bara berätta en smart sak som jag gjorde igår. Jag hade ett STORT runt tuggummi som var ihåligt och avbitet på båda ändarna så man fick fingret igenom, då tarjag och sätter den på långfingret och ska se om det är hållbart, utan att tänka mig för så slår jag det rakt in i min egna panna, allt vad jag har och förstå att det gjorde ont, var röd i pannan efter det också. Är det jag som är smart eller? Ibland blir man så trött på sig själv alltså... x)


Finafina Castro.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha tuggummit såg så otroligt gott ut efter att vi hade bitit av båda ändarna :D

2010-03-29 @ 13:46:56
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0