Mer skola än önskat...

Trodde inte att vi skulle ha skola varken onsdag eller torsdag eftersom Hillevi inte har varit i skolan på ganska länge. Men det vart det ändå. Imorn är det hoppning dock så det är ju inte så mkt att klaga på men om jag tar lilla Curt imorgon så vet jag inte riktigt vad det blir för något till torsdag, men det löser sig nog. :)  Sitter här nu med en Johannes bredvid sig och ser på "dating in the dark" och skrattar åt den patetiska, självgoda killen som tror att alla vill ha honom. -Hur hon än ser ut så kommer jag ändå att stoppa snoppen i henne. haha så jävla sjuk komentar. x) haha

Provet gick faktiskt över förväntan idag. :) Kände mig duktig som "kunde" allt. haha Dock är jag hatad av vår svenska/religion tant, går inte en lektion utan att man blir utskälld och dumförklarad för att man inte kan något, alltså inte sånt man har i läxa utan andra saker som tydligen ska vara självklara att kunna... Religion är väl då kanske inte min starka sida. haha men tack vare mina kompisar så kan man stå ut. :)

Nej nu ska man väl kanske gå och byta om och åka till stallet kanske. Ska tvinga Johannes att rida Curt så att jag inte behöver rida två idag. :) han får helt enkelt ställa upp för sin kompis. :) haha nejdå han gör det så gärna, vem vill inte rida Curt lixom? :) Kanske att jag får han att mocka en box också, det vet man aldrig. :)



KnasKnaseliKnas

Kommentarer
Postat av: jenns

DU VET ATT DU FÅR LÅNA POMMS

2010-03-30 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0