Bajsfiske och nyinköpta saker....

Min dag har mest bestått av bajsfiske. Mockade ut 5 kärror från Knas hage, höll på att halka en gång också men denna gång lyckades jag hålla mig på benen dock. :) Knas hage består mestadels av vattenpölar med bajs och kiss vatten, så allt bajs låg alltså i pölarna, okej inte allt men det mesta iaf. Saken är den att jag tycker det är ganska underhållande med bajsfiske, stod där i min ensamhet och fiska bajs men ändå var det kul på något sätt. Är det jag som är normal eller? Haha Hade dock en Knas uppe på mig hela tiden, tog grepen av mig och tappade den i bajsvattnet, stod och hängde på min axel, bet på ALLT i närheten och hoppade rakt in i skitkärran så den ramlade halvt omkull, så jag hade lite sällskap iaf.
Har även hållit på att ramla av Curt idag. Det var när vi red hemåt, jag och min mor, då la jag på lite ben när vi skrittade så han skulle gå fortare och då tar han ju tillfället i akt så han kastar sig rakt upp i luften och sen sparkar rakt ut och självklart tappar jag båda stigbyglarna, när jag sen klamrar mig fast med skänklarna så att jag inte ska flyga av så börjar hästen bocka som en galning. Men jag lyckades att hålla mig kvar iaf. :) haha Känner mig mkt duktig ska ni veta. :D

Var på Dahrves i lördags och köpte nya ridbyxor och ny skjorta, mkt lyckade köp ska ni veta. :) Kanske inte så intressant för er att veta men jag tänkte att jag skriver det ändå. :)



De nya ridbyxorna, John Whitaker. UnderbaraUnderbara är det ordet som beskriver dessa ridbyxor. VÄLDIGT bra stretchoch då menar jag VÄLDIGT bra. :) Sen är de billiga också. 600:- Rekomenderar dem starkt.




ÄlskarÄlskarÄlskar min nya H L POLO skjorta, håll med den är grymt snygg! Synd bara att man inte ser den under kavajen, men men. :) Kostade 840:- Ganska dyrt för min plånbok men jag tyckte faktiskt att det var värt det. :)









Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorrtyttare- Vinn en La Kim luva sponsrad av Ponnyprakt.se

Skjortan var sjukt snygg! :P

2010-04-07 @ 00:24:09
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0