Bajs in my life...

Även dag bestod av mkt bajs. Dock "bara" tre kärrror från Knas hage, fack hjälp av Fia också, fick bajs kastat på mig men det är ju smällar man får ta. :) Gamle gamle Knas var finfin idag. Tömkörde först och han fick lite fnatt några gånger och försökte se snygg ut och få luftigt steg, men lyckades dock inte så bra med det. Efter det satt jag på sadeln och red han och tänk er den lilla unghästen på 15år kunde till och med galoppera rakt fram i det svåra varvet flera gånger och var inte knas en enda gång. Det går framåt, det går framåt. :)

Åkte sen och köpte godis med mor min och Fia, köpte nästan två kg, vem är det som är tjock egentligen?? Men godis kan man aldrig få för mkt av. :) Så nu sitter jag och herr Johannes och äter för fulla muggar. Tjocka ska vi bli, eller jo jag ska bli tjock och Johannes är ju redan det så han kommer väl att bli gigantisk eller något. :)


Film på PomPomPom från två träningar kommer nu också, jag föfrstår att ni har längtat något så innerligt. :) Vet dock inte hur man lägger upp den så ni får bara länken. Japp jag är teknisk jag. x)

http://www.youtube.com/watch?v=I-K9SrpwoCU





Men bild kan jag lägga upp iaf. haha :)

Kommentarer
Postat av: SaraJ

unghäst? han är ju halvdöd o helgalen :o;)

2010-03-27 @ 23:57:06
Postat av: Jennsiiiiiiii

MUMS PÅ ER TVÅ VERKLIGEN MUMS<3 ni är världens finaste

2010-03-28 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0