Vila från solningen...

Låg i solen och såg på Twilight på bror mins dator, självklart så dog den mitt i filmen, suck. Låg med en filt över huvudet och datorn så jag skulle så något på skärmen men fy satan vad varmt det blev där under, mitt huvud kokade. Det enda som har fått någorlunda färg på min kropp är armarna, benen är fortfarande lika vita som de alltid varit. ;)
Har packat det mesta till resan också, bara stallet saker kvar, men det mesta av utrustningen har ju Jennifer hemma hos sig så det är inte så mycket jag måste packa där heller. :)

Nej nu ska jag ta lite paj och sen ut i solen igen. :) Jag måste bli brun den här sommaren. ;)


Asså seriöst, min hjälm är verkligen inte blå längre. x)
(Sara kan verkligen fånga mina hetaste sidor på bild, host)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0