Trött på mig själv...

Asså nu när morfar har bytt lås in till mormor och frågat alla grannar och allting så säger mormor, som precis kommit hem, att hon inte tror på att jag är så klantig så jag glömmer nycklarna i låset, men jag glömde ju inte nycklarna där utan jag bestämde mig för att lämna dom, men iaf hon ber mig att titta efter i jackan som jag hade på mig igår och se om nycklarna ligger där. Jag var ju helt säker på att de inte låg där eftersom jag lämnade dom i låset. Men sen när jag känner i jackfickan tror ni inte att de ligger där då? Asså jag fattar verkligen inte hur de kan ha kommit dit för jag lämnade ju de i låset med vilja. Jag la dom ju inte i fickan det är jag 100% säker på. Men på något konstigt sätt har de hoppat dit. Lustigt.
Jag kan ju meddela att min morfar inte är speciellt glad på mig för tillfället. Måste ju erkänna att det kanske inte blev bättre av att jag började skratta när jag hittade dom och morfar stod precis bredvid.
Morfars ord till mig: Asså du är ju fan makalös, jag frågade dig hundra gånger om du var hundra på att du lämnade nycklarna i låset och det sa du att du var!
Jag känner mig otroligt lyckad!! Men mor min skrattade faktiskt också år mig när jag berättade för henne så alla är inte sura på mig iaf. ) haha

Ännu en lyckad dag i Ronja Håkanssons liv! x)


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA humor xd

2010-06-17 @ 11:57:51
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0