Suraste lilla människan....

Jobbade som sagt var på travet idag. Tro det eller ej men inget fel gjorde jag idag, ruskigt stolt över mig själv är jag faktiskt. :) Trodde det skulle vara mer än vad det var idag, men det var inte så många fler än sist faktiskt. Kan ju vara för att det var lunch trav också, vad vet jag. :) Allt trevligt jag hade i mig gick till kunderna så nu är inte trevlig inte, kan vara för att jag bara ätit ett päron på hela dagen också, men känner mig iaf grymt sur av ingen anledning typ. Aja det är tur att det bara är mina päron som behöver träffa mig nu. :)


Åkte ut till de feta sen, red en tur på Curt barbacka, höll mig kvar idag faktiskt, men han tänkte kasta av mig en gång faktiskt, blev rädd för något så han kastade sig åt sidan när jag satt med långa tyglar i skritt och tänkte på annat. Men det vsr faktiskt inte ens i närheten av att jag höll på att ramla av, till och med mor min vart imponerad, och det är inte ofta inte. Så idag lyckades han dock inte. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0