Storhandlaren....

Hade ju alldeles för mycket pengar i min plånbok så jag var tvungen att åka till dahrves och handla upp lite. De hade precis fått in nya saker från KL Så självklart var jag tvungen att få med lite saker hem. ;) Nej men det blev inte så mycket men lite saker iaf. Det var ungefär 50% på KL sakerna gentemot vad de kostar egentligen.

Schabrak från KL, blått/rött/vitt, 429:-
Ridbyxor från KL, blåa, 998:- egentligen 1800:-
Täcke från JW, rött/blått/vitt, 699:-
(Flugspray, 98:-)

Så nu är lilla jag pank igen. Men har dock ett prisentkort på ett par JW ridbyxor som inte kommit in ännu och sen kommer jag nog att få pengar för mina röda tretorn eftersom de inte fanns kvar på lager. Så då är jag lite rikare igen iaf. ;)

Bilder kommer upp sen när jag kan ladda över dom till datorn. :)


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Oh jag vill se bilder, SMASKENS ;D

2010-06-10 @ 12:12:23
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0