Sorligt men samtidigt skönt...

Ingen mer Nilla nu. Lite synd eftersom jag verkligen tycker om hästen och det är en häst med mycket kapacitet men samtidigt är det skönt för nu behöver det inte bli något mer bråk. Orkar inte med allt tjafs längre så det är grymt skönt att inte behöva tänka mer på det. Men som sagt hästen är helt underbar så det är mycket synd, men men sånt är livet helt enkelt. :)



Förhoppningsvis får jag fortsätta tävla Pom och han är ju den hästen jag vill satsa mest på, finns inte många som honom inte. Så bara så du vet Jennifer, Pom kommer alltid först i mina ögon, även om du inte tycker att det låter så ibland men det är det som är den stora feta sanningen i mitt liv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0