Snudd på uppäten av mördar ormar...

Gick i skolan från 9 till lunch. Såg först på något tråkig film sen åkte vi ner till Glassmagasinet, åkte ner med Jens vilket inte alls är någon skräckupplevelse nej.... Inte alls... Sen efter lunch gick jag på stan med Nadja och Sara. Mysigt värre. :)) Många fina bilder vart det iaf. ;) Sen har jag även öppnat bankkonto idag, med mor mins hjälp såklart, jag klarar ju inte av något själv ska ni veta. ;) Så nu har jag blivit lite mer vuxen än vad jag var innan, gäller bara att jag ska komma ihåg koden också, kanske måste tattuera in den någonstans, kanske i nacken eller något annat smart ställe.

Sen åkte vi till stallet och jag red min fina lilla Knas. Red lite dressyr på banan först, mycket mjuk var han idag. Sen tog mor min fram vatten mattan så att vi skulle plåga honom lite med den, lite knas vart han minsan först men sen var han som vanligt igen, duktig heest. :)

Åkte sen ut till de feta små ponnyerna. Jag själv fick gå och hämta dom eftersom mor och far var sååå upptagna med annat. Självklart kommer de inte så jag måste gå till dom, när jag nästan var framme så ställer jag ner min fot 1cm från en orms huvud, såg ner på marken, skrek medans jag hoppade upp på en liten sten så att jag kunde bli räddad från de mördar ormarna som tänker äta upp mig, för självklart var det ju inte bara en utan det var två stycken, och inte var det små söta snokar heller, nej det var såklart två mördar huggormar som låg och väntade på sitt byte, jag. Snacka om att jag vart rädd, men som tur var överlevde jag. Red på Curt ner till grinden eftersom jag vågade inte gå bland alla ormar. Här är man snäll och riskerar sin häst istället för sig själv. ;)

Red sen Curt i skogen medans mor red Stina. Curt var galen som vanligt när man är i skogen men självklart underbart söt också. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0