Snart till hagen...

Blir "tidigt" till hagen idag, tidigt för att vara jag då alltså. Blir en helgad med Anna också, det tycker vi om. :)) Var tvungen att åka ut lite tidigare idag eftersom mor min jobbar och sen är det trav ikväll så hon hinner inte och då får jag ta hand om alla djuren själv. Lär ju inte få tag på Curt idag efter gårdagens pass när han var tvungen att jobba för ovanlighetens skull. ;)

Min mormoder har inte kommit in och bjudit in mig på frukost ännu som hon annars gör varje dag, hmm. Kan det vara så att jag måste fixa eget idag? Mamma gick ut med hunden innan jobbet så det behövde inte jag tänka på som tur var. :) Nej nu måste jag skynda mig lite. :)


Så jävla snygg, jag vet. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0